بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دفاع تمام قد کروش از فوتبال ایرانی در بحرین: یک گل شانسی زدید!

                                   

کارلوس کروش در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: « من و تیلور امشب بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. ما در این دیدار شاهد دو سیستم گوناگون بودیم. ایران با پاسهای کوتاه و کنترل شده و بازی روی زمین سعی در رسیدن به دروازه بحرین داشت اما تیم حریف بازی مستقیم و ارسال های بلند را در دستور کار داشت.در نیمه نخست هیچکدام از دو تیم نسبت به یکدیگر برتری نداشتند و اگر یک اشتباه فردی نبود، ما گل را هم دریافت نمی کردیم. نیمه دوم چالشی جدی برای تیم ما بود و فرصتی بود تا تیم ایران یاد بگیرد که چنانچه در نیمه اول عقب افتاد چگونه در نیمه دوم خود را بازبیابد و نتیجه را تغییر دهد. در این نیمه ما کنترل بازی را در دست گرفتیم و با تغییر آهنگ بازی و تعویض هایی که انجام دادیم، توانستیم گل بزنیم. به نظر من هر دو تیم خوب بازی کردند و نتیجه حاصله، منصفانه بود.»
او سپس به چند سوال خبرنگاران حاضر در جلسه پاسخ داد و گفت:« در نیمه دوم بدون شک ایران بهتر بازی کرد و تیم برتر میدان بود. بحرین در این نیمه سعی در دفاع و دفع توپ داشت اما ما بهتر بودیم و گل هم زدیم.»کروش همچنین گفت: «من در کنفرانس پیش از بازی هم گفته بودم که بحرین یکی از بهترین تیم های این گروه است. بازیکنان خوب و باتجربه و مربی بزرگی دارد. کار این گروه هنوز تمام نشده و بحرین می تواند با نتیجه گرفتن در دیدارهای بعدی خود بخت صعود داشته باشد.»سرمربی تیم ملی ایران گل بحرین را شانسی دانست که همین مسأله واکنش یک خبرنگار بحرینی را در پی داشت. او خطاب به کی‌روش گفت:«آیا این گل حقیقی نبود؟ ما با چند پاس به گل رسیدیم و بازیکنان ما تکنیک خودشان در این صحنه نشان دادند.»

کروش در پاسخ به این خبرنگار گفت:« نمی‌گویم گل شما زیبا نبود، این گل خوبی بود و مثل گل ما در یک منطقه کوچک با پاس‌های زیاد به ثمر رسید اما باز هم تأکید می‌کنم که گل بحرین روی اشتباه فردی ما و شانس تیم شما به دست آمد.»خبرنگار بحرینی قصد ادامه بحث را داشت که کروش به او واکنش نشان داد و سپس با تمجید از جنگندگی تیم ملی فوتبال ایران در نود دقیقه گفت: «در نیمه دوم ایران بازی کرد و بحرین به دفاع پرداخت هر دو تیم خوب بودند ولی من بیشتر به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم.»او در پاسخ به این سوال که تعویض‌های خوبی داشتید هم جواب داد:« نوع بازی بحرین به من سیگنال‌هایی فرستاد تا من بتوانم تاکتیک خودمان را پیش ببرم. بازی بحرین برای من قابل پیش‌بینی بود و ما با تاکتیک خودمان بازی را گرفتیم. اگر دقت کرده باشید خط هافبک این تیم در نیمه دوم از کار افتاد.»

در این لحظه یک خبرنگار بحرینی گفت: «اگر ما کارآیی نداشتیم پس چرا در آستانه برد قرار گرفتیم. کروش در پاسخ گفت:« با من بحث نکنید. بحث‌های فنی مربوط به تیم‌تان را از آقای تیلور بپرسید ولی اگر اذیتم کنید مصاحبه را قطع می‌کنم.» در این لحظه یک خبرنگار دیگر بلندگو را در دست گرفت و با تعریف از تیم ملی ایران گفت: بازی دو تیم سطح بالا بوده است که کی‌روش از این جمله خوشش آمد و گفت اکسلنت(عالی) و ادامه داد:« این تجربه خوب برای فوتبال ایران است ما در لحظات پایانی بازی باخته را مساوی کردیم.



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 8 / 1390برچسب:کروش, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com